NEW T - SHIRT

17:49


                        

Dzisiaj pokaże Wam moja nowa ulubiona bluzkę ze sklepu H&M,którą jestem zachwycony przez jej originalny design.

We wtorek pojechałem do Wrocławia i korzystając z okazji weszłam do kilku sklepów. Jak widzicie poniżej kupiłem nieziemski T - Shirt, który w 100% pasuje do mojego stylu. Jestem pod wrażeniem sklepu H&M. Za każdym razem kiedy tam wchodzę widzę mnóstwo nowych i modnych ciuchów. Moim zdaniem ten sklep sie rozwija!Uwielbiam duże napisy i złoty kolor. A to wszystko moge właśnie znaleść na tej bluzce. Po prostu ja uwielbiam, jest mega oryginalna!



                                       

You Might Also Like

14 KOMENTARZY

  1. Gdyby 81 było wypełnione panterką bym po nią biegła teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszulka :) Byłam dzisiaj w H&M, ale nic mnie nie zachwyciło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny T-shirt! Nawet ja bym się na taką skusiła ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten T-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna koszulka, bardzo lubię takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna jest ta bluzka, naprawdę oryginalna ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka naprawdę jest oryginalna! Spodobała nam się ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. jest świetna, faktycznie :) sama muszę się wybrać w końcu na zakupy, trochę odmiany na wiosnę się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  10. mega koszulka! :)
    zapraszam do mnie :
    https://xmaalw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny T-shirt. Nawet ja bym sobie taką kupiła. :)

    OdpowiedzUsuń