SPORT OUTFIT

19:26


W dzisiejszym poście pokażę Wam stylizacje która idealnie nadaje się do biegania lub ćwiczenia na WF-ie.



Zdrowy styl życia jest bardzo ważny,dlatego postanowiłem zainspirować Was sportowa stylizacja. Spodnie dresowe i bluzę kupiłem w H&M. Moim zdaniem to idealny strój do ćwiczeń na zewnątrz. Spodnie nie są obcisłe,dzięki temu możemy się swobodnie w nich poruszać a bluza  ma cienki materiał dzięki któremu  nasze ciało nie będzie się ''kisić'' np. podczas biegania! Do tego sportowe buty NEW BALANCE i możemy biegać!


You Might Also Like

13 KOMENTARZY

  1. zastanawiałem się nad kupnem tych spodni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa fajne ,tylko teraz zauważyłem ze od zewnętrznej strony wylatują czarne kulki z materiału.

      Usuń
  2. Świetny outfit.

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam za sportem nie przepadam, ale stylizacja świetna. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, sportowy zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam twój styl ubierania się :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super , zestaw jest według mnie uniwersalny więc sama bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. U mnie na w-f musimy ćwiczyć w spodenkach chyba, że idziemy na boisko i jest zimno to wtedy możemy mieć leginsy lub dresy. :)

    Pozdrawiam i zapraszam:
    trudnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny set, ostatnio polubiłam taki sportowy styl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja ;) bardzo mi się podobają te buty
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń