SPRING OUTFIT

14:56



Dzisiaj kolejny post z outfitem. Tym razem z bluzką którą niedawno Wam tutaj pokazywałem.



Wiem ze często a prawie zawsze moje outfity kombinuje z czarnymi spodniami. Szczerze mówiąc to nawet nie mam dużo jasnych spodni,zdecydowanie w mojej szafie dominuje czarny kolor ale następnym razem postarać się zrobić stylizacje z jasnymi dżinsami.

W dzisiejszym poście przygotowałem outfit na wiosnę jest coraz cieplej dlatego warto już kupować letnie T-Shirty. Ostatnio jak bylem we Wrocławiu kupiłem sobie granatowa bluzkę ze złotymi akcentami. Do tej bluzki dopasowałem czarne spodnie i moje białe NIKE. Sportowo,stylowo i wygodnie. Można? Można.


FOLLOW ME: PRYWATNY INSTAGRAM|BLOGOWY  INSTAGRAM

You Might Also Like

15 KOMENTARZY

  1. Prostota jest najlepsza, więc jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. T-shirt super, ale buty są nieziemskie! Zapraszam melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U facetów ciemne spodnie mi się zdecydowanie bardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosta, ale fajna stylizacja. ;) Mi się podoba, a ciemne spodnie jak najbardziej pasują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi sie podoba :) ma coś w sobie :))
    pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mi również się bardzo podoba taki zestaw ;) ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna bluzka :D
    Cudowne buty xD

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta koszulka jest świetna <3

    zapraszam do mnie na nowy wpis: www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń