ULUBIEŃCY MIESIĄCA | MAJ

20:13


W dzisiejszym poście pokażę Wam moich ulubieńców miesiąca.




1.Tonik i Peeling do twarzy CV. Jest to chyba niemiecka firma. Kupilem te dwie rzeczy do przetestowania i okazały się naprawdę dobrymi produktami. Idealnie matują i oczyszczają nasza skore.


2. Zel matujący AA. Musze przyznac ze ten produkt nie do końca spełnił moje oczekiwania. Spodziewałem się lepszego efektu aczkolwiek często go używałem i w sumie nadal używam.


3. Następna rzecz to gra Clash of Clans i AA. Nie będę się rozpisywał,jeżeli macie możliwość to powinniście je pobrać,są spoko.

4. Stylizacja miesiąca to STREET OUTFIT.


5.Film miesiąca to Zaginiona Dziewczyna. Moim zdaniem jest to dobry kryminał.


You Might Also Like

12 KOMENTARZY

  1. Uwielbiam Zaginiona dziewczyne! Jest swietny!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam film "Zaginiona dziewczyna". Książkę mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam coś o tym filmie, ale jeszcze go nie widziałam. Stylizacja jak dla mnie genialna! ;)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic z tych rzeczy nie znam, kompletnie xd. Może czas to zmienić? : >

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprawdzę, czy apki dostępne są na Androida, chętnie przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Apka AA jest naprawdę prześwietna, niby prosta jednak zajęcie na nudne dni jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaginiona dziewczyna jest super :)
    Fajni ulubieńcy miesiąca :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tam na apkach się nie znam;p może zacznę w końcu je obczajać xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój chłopak gra w obie te gry, czasami nie mogę go odciągnąć od telefonu ;)
    teorakobiety.blogspotcom

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie gram w gry na smartfonie,ale gdyby mi się nudziło,już wiem co ściągnąć.
    Stylówka maja to zdecydowanie najlepsza stylówka na tym blogu (wg mnie). :)

    OdpowiedzUsuń