GOTUJ Z MICHAŁEM #3 | PESTO

23:56

                                        


Kilka dni temu na moim prywatnym Instagramie dodałem zdjęcie mojego obiadu. Dzisiaj postanowiłem sie z Wami nim podzielić i napisać jak przygotować to dobre danie. Zapraszam!



                                        

POTRZEBUJESZ:
MAKARON - Ile? Zależy od porcji.
DWA DUŻE POMIDORY
KILKA PIECZAREK
SER FETA 
SOS PESTO

NAJPIERW GOTUJEMY MAKARON. NASTĘPNIE KROIMY POMIDORY W KOSTKĘ I PRZYSMAŻAMY PIECZARKI NA PATELNI. KROIMY SER FETA W KOSTKI. WSZYSTKO MIESZAMY W MISCE I DODAJEMY SOSU PESTO. GOTOWE! To idealny obiad na letnie dni.


You Might Also Like

20 KOMENTARZY

  1. Aż zgłodniałam, wygląda smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować, bo uwielbiam wszelkiego rodzaju dania z makaronem ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pycha!! ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda smakowicie :)

    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ciekawie. Skusiłabym się.
    [Mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda pysznie :))
    be-careful-of-what-you-do.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mm, aż zgłodniałam! Wygląda przepisanie! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. so nice! kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałam się nad zakupem pesto w biedronce, ale nie wiedziałam z czym to się je, haha :) na pewno spróbuję! Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) Buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Pysznie wygląda! Napewno skorzystam z tego przepisu :) Pozdrawiam ! :*
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię pesto ja najczęściej robię je sama z tradycyjnego przepisu, polecam :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Narobiłeś mi smaka. Hehe...

    Pozdrawiam

    trudnadziewczyna.blogspot.com
    Nowy wygląd bloga, co o nim sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam pesto zwłaszcza z makaronem i piersiami z kurczaka. :)

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń