IV Międzynarodowy Zlot Fanów Ewy Farnej

12:39






1 - 2 Sierpnia odbył się  IV Międzynarodowy zlot Fanów Ewy Farnej. O tej imprezie słyszałem już 
dawno ale dopiero w tym roku udało mi się wziasc w niej udział. Cały dzień spędziłem w Zlotoryji, to naprawdę świetna impreza dla fanów Ewy. Mozna było sobie robić z nią zdjęcia i nie tylko. Wszystko świetnie zorganizowane a na koniec KONCERT, który  na długo zapamiętam! Specjalnie dla Was zmontowałem sześcio minutowy filmik z koncertu! 







You Might Also Like

8 KOMENTARZY

  1. Dla fanów tej wokalistki to na pewno niezapomniane przeżycie. Lubię jej kilka kawałków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fanem Ewy nie jestem, ale lubię kilka jej piosenek. Zazdroszczę, że możesz uczestniczyć w spotkaniu ze swoją idolką. Ja niestety mam cięższy orzech do zgryzienia. Zlot fanów Lady Gagi, z samą Gagą? No way.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie na pewno było. Zazdroszczę. Nie jestem fanem Ewy, ale niektóre piosenki jej lubie. :)

    Pozderki miłych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz mam zagwozdkę, czy odmienia się "Farnej", czy "Farny". ;d

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chciałabym być na takim zlocie *-* Fajnie tak zobaczyć idola na żywo :> Pozdrawiam :*
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń