MY FAVORITES IN JULY

20:04


W dzisiejszym poście pokażę Wam moich ulubieńców lipca. Po dłuższym czasie postanowiłem kontynuować tego typu posty.



1. Nowy case na iPhone


2. Hipsterski T-Shirt z House. House to zdecydowanie mój ulubiony sklep.


3. Iced Fruit Smoothie Mango&Ananas. To zdecydowanie mój ulubiony napój w lipcu! Najlepszy na upały. Próbowaliście? 

                             

4.Aplikacja miesiąca to Snapchat,nieźle się od niej uzależniłem! Zachęcam Was do obserwowania mnie gdyż jestem tam bardzo aktywny. -> michalzareba


5.Film miesiąca to San Andreas. Koniecznie musicie go oglądnąć. Naprawdę polecam!



6. Wydarzenie miesiąca to IV Międzynarodowy Zlot Fanów Ewy Farnej. Co prawda odbył się pierwszego sierpnia ale bylo to wydarzenie które przebiło wszystkie inne.


You Might Also Like

8 KOMENTARZY

  1. Woooooowww, na zlocie musiało być mega fajnie! Bardzo podoba mi się case! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śiwetny case, fajna koszulka ( gdybym była chłopakiem to na 100 % bym kupiła :D ! Piłam ten napój ( nie chce mi się pisać całej nazwy) tylko w wersji z truskawką :) Był przepyszny! :)
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi dear
    Good pics
    Take part in the geveaway on my blog!
    I would be very glad to see you!
    http://defishencia.blogspot.ru/2015/08/jollychic-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  4. like your blog!
    http://larisamerkulova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń