SIMPLE OUTFIT

14:51



W dzisiejszym poście pokażę Wam kolejny outfit.


Ten tydzień był mega pracowity, to dlatego post nie pojawił się punktualnie na blogu. Na szczęście dałem rade i wyrobiłem się najszybciej jak mogłem. Dzisiejsza stylizacja jest bardzo prosta. Skalda się ona ze spodni dresowych które mam już ponad rok oraz z nowego T-Shirt'u który kupiłem jakiś czas temu. Ten T-Shirt jest moim ulubionym,ma hipsterski nadruk który uwielbiam. a Wam jak podoba się moja stylizacja?


 T-SHIRT - HOUSE, DRESY - HOUSE, BUTY - NIKE PRIORITY LOW


You Might Also Like

11 KOMENTARZY

  1. Ciekawa stylizacja. T-shirt rzeczywiście ładnie się prezentuje i ma fajny nadruk. Ogólnie podobają mi się bardzo białe buty - dodają coś interesującego do każdej stylizacji, ale sam niestety nie noszę, bo nie chce mi się ich czyścić po każdym ubraniu :P Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny t-shirt. Dobrze, że faceci też zaczynają blogować :D Pozdrawiam :)
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię t-shirty z takimi nadrukami, wyglądają super :)
    It's Dahlia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba :) Chyba jesteś jednym z nielicznych facetów w blogosferze, którego stylizacje trafiają w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu - mój styl to nie jest, wyznaję innych estetykę, ale podoba mi się. Wydaje się być praktyczny i wygodny. Ukradłbym Ci tylko spodnie - do lekcji tańca w sam raz :D

    http://brewilokwencja.blogspot.com (konkurs)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszulka jest fantastyczna! Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń