FALL OUTFIT

17:44


Łapcie jesnienną stylizacje!



Dzisiejszy outfit idealnie nadaje się na jesienne dni. Lubie połączenia czerni z beżem lub złotem. Nadaje to fajny kontrast dzięki któremu nasza stylizacja przyciąga uwagę. Czarny kolor już od jakiegos czasu jest w modzie i myśle ze na długo zostanie. Kiedyś nie lubiłem czarnych ciuchów, teraz sie do nich przekonałem i wiekszość moich ubrań jest tego koloru. Aby przebić czarny kolor założyłem  na siebie jasniejsza od pozostałych rzeczy kurtke. Moim zdaniem ta stylizacja wygląda bardzo dobrze, a Wam jak sie podoba?



You Might Also Like

14 KOMENTARZY

  1. Bardzo mi się podoba, buty są świetne! :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. czerń od zawsze jest w modzie :D i moim zdaniem już zawsze będzie :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko ! Te buty są WSPANIAŁE !
    Pozdrawiam
    (Obserwuje- jeśli mój blog ci się spodoba to zapraszam do obserwacji)
    damianwawrzusiszyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw:) Bluza i buty super się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba bluza :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko extra ale fason i kolor butów wymiata! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń