ULUBIEŃCY WRZEŚNIA

18:23


Dzisiaj kolejny post z serii ulubeńców miesiąca.



1.Outfit miesiąca to SIMPLE OUTFIT który mogliście zobaczyć post niżej. To chyba jedna z niewielu stylizacji, która nie zawiera czarnego koloru.




2. Piosenki miesiąca. Te poiosenki najczęsciej słuchalem we wrześniu.




3. Film miesiąca a właściwie  serial, czyli Fear The Walking Dead. Ci którzy ogldają The Walking Dead wiedzą o co chodzi.



4. Aplikacja miesiąca to oczywiście snapchat. Odkąd pobrałem snapa  totalnie sie od niego uzalezniłem. Zapraszam Was do dodawania mnie na snapie!



5.Wydarzenie miesiąca to mój czwarty koncert Dody! Tym razem koncert odbył sie w Niemczech 05.09.2015  w Leverkusen,  więc  miałem  trochę bliżej niż do pozostałych  koncerów na jakich bylem. Moi nieco ''starsi'' czytelnicy wiedza ze jestem wielkim  fanem Dody.

You Might Also Like

16 KOMENTARZY

  1. te piosenki, które tu wymieniłeś są świetne!!! odwiedzę twego insta na pewno ;)
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I like your blog!
    http://larisamerkulova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam TWD, ale nie wiedziałam, że jest coś takiego jak Fear the Walkig dead :o
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A wlasnie, ze zawiera czarny kolor XD C:
    Na bluzie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że byłeś na koncercie swojej ulubionej gwiazdy :) Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie oglądałam The Walking Dead,ale wiele osób polecało mi ten serial, więc na pewno kiedyś skuszę się na zobaczenie chociaż początkowych odcinków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ulubieńcy ;D
    Bardzo fajna stylizacja :)
    Pozdrawiam i obserwuje (jeśli mój blog ci się spodoba to zapraszam do obserwacji )
    niebioeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetni ulubieńcy ;) bardzo lubię większość z tych piosenek :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I have seen you are putting good contain on this blog. You can get 1 Lac visitor per day in just 3 months read my blog http://guruofmovie.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajni ulubieńcy, ostatnio też zakochałam się w snapie :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny blog, chciałabym Cię poznać na żywo :)

    OdpowiedzUsuń