ALL BLACK OUTFIT

18:53


Cały dzisiejszy outfit składa się z moich nowych ciuchów . Buty mogliście zobaczyć ''przedpremierowo'' na moim Instagramie.


Ta stylizacja jest idelna na jesień. Ciepła bluza to podstawa na chłodne dni. Spodnie które widzicie kupiłem w Zara. Bardzo mi sie podobają  a szczególnie ich detale. Bluze kupiłem w H&M. Jeżeli chodzi o buty to sa to adidas ZX FLUX. Znowu zdecydowałem sie na sportowe buty jednak zastaniawiam sie również nad zakupem Timberland'ow. Polecacie?






You Might Also Like

11 KOMENTARZY

  1. Urokliwe spodnie! Z resztą buty też mi się podobają :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój kolor to czarny, więc oczywiste, że mi się podoba ;) Bluza jest rewelacyjna! :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie świetne, w ogóle cały outfit to rewelacja :)

    Pozdrawiam,
    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, uwielbiam czerń.

    OdpowiedzUsuń
  5. buty mega!
    pozdrawiam :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń