NEW OUTFIT

19:48


Dzisiaj kolejny post z nowym outfitem.



Ostatnio wybrałem sie do miasta na zakupy. Znalazłem kilka fajnych rzeczy które kupiłem juz na okres zimowy. Dzisiaj zobaczycie kompletnie nowy outfit od stop do głów.

Buty-przypominajace Timberlandy. Długo zastanawiałem sie nad zakupem prawdziwych Timberlandow, ale stwierdziłem ze wole  wydać 600 zł na bardziej potrzebną rzecz lub po prostu zaoszczędzić kilka groszy.
Bluza pochodzi z H&M a jasne jeansy które bardzo mi sie podobają kupiłem w Zara.








You Might Also Like

10 KOMENTARZY

  1. Bluza nawet najsik xd

    http://subiektywniekrystix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wonderful! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bluza *L*
    Zdjecia są mega!~
    zapraszam do siebie :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega mi się podobają buty i te spodnie i bluza, cały outfit jest świetny zresztą jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja, tak to prawda lepiej kupić czasami podróbki jak oryginały :)

    Pozdrawiam, by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham timberlandyyy!! <3 xxx

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetna stylizacja :)
    Pozdrawiam
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodzieniaski mocno opięte na łydach, "a bluza nawet najsik" :D

    Też czasem trzepię outfity! O, ten na przykład:
    http://kulturaifetysze.blogspot.com/2015/11/outfit-3-cool-nostalgic-autumn.html

    OdpowiedzUsuń