PODSUMOWANIE 2015 ROKU

22:46

        

Juz za chwile nowy rok.W tym roku wydarzyło sie kilka złych rzeczy, natomiast ja wole sie skupić na tych dobrych i o nich Wam dzisiaj napisze! 

W tym roku zdałem prawo jazdy.Prawo jazdy oraz posiadanie własnego auto bardzo ułatwiło mi moj tryb życia. Tym bardziej ze codziennie musze dojeżdżać  23km do szkoły.

Rownież w tym roku udało mi sie znaleść prace. Nie jest łatwo pracować i jednocześnie sie uczyć ale dla chcącego nic trudnego- jak to sie mówi . Jestem dumny z tego powodu ze w pewnym stopniu sam sie utrzymuje. 

                                      
       
Najważniejszym dla mnie wydarzeniem był moj czwarty koncert Dody. Fanem Dody jestem juz 10 lat. Zawsze o tym marzyłem aby choć raz zobaczyć i posłuchać ją na żywo. Nigdy nie przypuszczałem ze stanie sie to aż cztery razy. Oczywiście nie zamierzam przestać jeździć na jej koncerty. Mam nadzieje ze rownież w przyszłym roku uda mi sie ja spotkać.

W 2015 roku poznałem rownież dużo nowych osób , którzy  okazali sie dobrymi przyjaciółmi.

Kolejna rzeczą o której musze napisać jest międzynarodowy zlot fanów Ewy Farnej na którym byłem  po raz pierwszy. To był bardzo udany dzień i świetne przeżycie.

Kolejna sprawa to blog! Pod koniec tego roku moj blog osiagnął 35 tys. wyświetleń. Wiem ze nie jest to duża liczba ale sama myśl o tym ze mojego bloga wyświetlono 35 tysięcy razy sprawia ze sie uśmiecham i motywuje mnie do dalszej pracy. 

To by było na tyle. Mam nadzieje ze 2015  był dla Was dobrym rokiem. Mi nie pozostaje nic więcej jak życzyć Wam wszystkiego dobrego i szczęśliwego nowego roku oraz spełnienia marzeń! Widzimy sie w 2016 roku z nowymi postami! 


You Might Also Like

24 KOMENTARZY

  1. Ja z Dody tylko Fuck it ;d

    Powodzenia w pchaniu tego wózka dalej, młody kierowco, 5!

    www.kulturaifetysze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje zdania prawka! :) Właśnie uświadomiłeś mi, że ja swoje mam już rok :D
    Aby 2016 był równie dobry :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje zdania prawka. Szczęśliwego Nowego Roku i aby był jeszcze lepszy niż ten rok. :)

    trudnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsza w spełnianiu marzeń jest ambicja :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    world-chinese-rat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post gratuluje prawka ^^
    Super zdjęcia

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I oby 2016 rok byl jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie niestety nie był to najlepszy rok, ale patrząc z drugiej strony to wydarzyło się też kilka miłych rzeczy, m.in. tak jak Ty zdałam prawko :D
    Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W przyszłym roku życzę Ci również samych sukcesów i uczestniczenia w kolejnych koncertach Dody oraz oczywiście szybkiego rozwoju bloga!

    Pozdrawiam Cię!
    http://subiektywniekrystix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zdania prawka! To strasznie ułatwia życie. Nawet mieszkanie w dziurze zabitej dechami nie jest takie męczące, gdy można wsiąść do samochodu i w przeciągu kilku minut dotrzeć do cywilizacji. No i nie trzeba tak wcześnie wstawać! Jakiś czas jeździłam pociągami na uczelnie z rodzinnej miejscowości i nie polecam tego nikomu.Kilometry są prawdziwą męczarnią i potrafią człowieka pozbawić wszelkiej energii i chęci do życia.
    Gratuluję też koncertów, chociaż moja fascynacja Dodą daaaawno już przeminęła to - co kto lubi. Niech Ci spełniają kolejne marzenia.
    A i gratuluję tych wyświetleń. Niby niewiele, ale jednak strasznie cieszy i motywuje.

    Pozdrawiam serdecznie:)
    somethingdiffernet-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bycie dumnym z samego siebie to coś wspaniałego :)
    wooow masz spore branie na instagramie hihi :D
    super, że skupiasz się na pozytywnych wydarzeniach minionego roku :D
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje zdania prawka, mnie niestety ten stres niedlugo bedzie czekał :'(
    sensiblees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zdania prawka i życzę kolejnych sukcesów w 2016 roku :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zdania prawy jazdy i życzę Ci dalszych sukcesów :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piszemy 'znaleźć' a nie 'znaleść', mam nadzieję, że to tylko chamska literówka wkradła się do Twojego posta.
    Oczywiście życzę dalszych sukcesów i gratuluję tych z 2015 roku ;]
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK



    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje zdania prawka, ja niedugo będę walczyć o swoje :D /Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieje, że mnie przewieziesz a przy tym wyjde cało, życzę Ci oczywiście więcej koncertów Dody i spełnienia marzeń w 2016 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To gratki zdania prawka! ;) Ja swoje zdałam juz 2,5 roku temu ;)
    Szczesliwego Nowego Roku ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. cóż, 2015 dla mnie nie był dla mnie aż tak dobrym rokiem, ale mam nadzieję, że 2016 będzie o wiele lepszy ;)

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zdania prawa jazdy. Udanego 2016 ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę Ci sukcesów w roku 2016 :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Od koncertów jestem całkowicie uzależniona, więc wyobrażam sobie Twoją radość podczas czwartego spotkania z Dodą. Prawo jazdy było moim marzeniem od kiedy pamiętam, a i praca może dawać wiele satysfakcji.

    Wiele rzeczy się u Ciebie zmieniło, gratuluję sukcesów i życzę Ci wielu kolejnych w 2016 roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję koncertów i spotkań oraz zdania prawka. Zawsze powtarzam, że najważniejsze w życiu jest spełnianie marzeń. Tak trzymać!
    Zapraszam do siebie na recenzję wspaniałej książki, napisanej przez wspaniałą vlogerkę!
    http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Doda super babka:) chociaż jej nie slucham;)
    mój blog chyba nie za bardzo cie zainteresuje :DD
    http://sayyestothedressss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń