ADIDAS SUPERSTAR

16:30


Witam! Jak pewnie zauważyliście w końcu mój blog nabrał nowego wyglądu. Ten wygląd jest najbardziej rewolucjonyjnym jak do tej pory. Bardzo długo siedziałem nad tym wyglądem. Zadbałem o każdy najmniejszy szczegół. Mam nadzieje że przypadnie Wam do gustu i że się odnajdziecie.


Wracając do posta. Niedawno kupiłem sobie nowe buty. ADIDAS SUPERSTAR. Już dawno miałem je sobie kupić ale zawsze gdy miałem to zrobić wychodziłem ze sklepu z  innymi butami. Buty bardzo mi sie podobają, są proste ale mają coś w sobie. Moim zdaniem przyciągaja uwagę.  Złote detale idealnie współgrają z bielą. Niedługo pokażę Wam cały outfit z tymi oto butami.






You Might Also Like

15 KOMENTARZY

  1. Nie podobają mi się te buty :/ Ale każdy ma inny gust :)

    http://subiektywniekrystix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest pierwszy blog jaki prowadzi facet, który bloguje. Jestem pod wrażeniem! Gratuluję i rób to co kochasz :)
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny nowy wygląd bloga ^^ Też myślę nad kupnem tych butów i chyba się skuszę ;D
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty w sumie mi się podobają, ale jakoś nie mogę przekonać się do kupna ich. A słyszałam wiele dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne buty :D
    Też już je kupuję jakiś czas xD

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Paru blogerów modowych (chłopaków jest) i twoje stylizacje o dziwo mi się podobają.
    + za obudowę z Dodą :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne są ;)

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie spoko buty. Z początku średnio przykuwały moją uwagę, potem stwierdziłam, że sa brzydkie, a w końcu, że jednak da radę przeżyć. Teraz jednak zdecydowanie marzą mi się Nike aka buty do biegania.
    A wygląd spoko ;)

    U mnie pojawił się nowy post (wreszcie), zapraszam na Mówiąc Słowami! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląd bloga bardzo fajny, jestem po raz pierwszy tutaj, ale przyznać muszę, że mi się podoba i zostaję tu na dłużej. Obserwuję ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty. Bardzo ładne. mi się bardzo podobają. Czekam na następny post. :)

    Pozderki,
    trudnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te buty :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  12. Mam obsesję na punkcie tych butów jednak zawsze,gdy jestem w sklepie i planuję je kupić nie ma mojego rozmiaru :(
    Jestem pod wrażeniem Twojego bloga.
    Obserwuję i zapraszam do mojego kącika kamilalazar.blogspot.com :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham te buty, ale czekam na promocje :D

    betterlifeinuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń