ULUBIEŃCY GRUDNIA

19:30


Dzisiaj pokażę Wam moich ulubieńców grudnia.






1. Te perfumy używam już drugi rok w okresie zimowym. Są mocne i mają słodki zapach,czyli to co lubie.


2. Płyta Sam Smith którą dostałem na Święta.Tak na prawdę to jeszcze jej nie przyesłuchałem, ale  piosenki które znam podobają mi się.



3.Kalendarz. Postanowiłem sobie kupić kalendarz żeby być bardziej zorganizowanym. Muszę przyznać że taki kalendarz ułatwia nam życie.



4. Kosmetyczka AXE plus żel pod prysznic i dezodorant. To kolejny prezent który doatałem pod chionkę. Lubię dezodoranty AXE, jak dla mnie są najlepsze.



5.Oczyszczający żel do mycia twarzy. Często go używam i jest godny polecenia.



6. Laptop. Nie należy on do ulubieńców grudnia ,ponieważ kupilem go tydzień temu ale chciałem się pochwalić nowym sprzętem.


You Might Also Like

17 KOMENTARZY

  1. Ciekawy post. :) Ja używam kalendarzyka od 2 chyba lat i też przyznaję Ci, że ułatwia życie. hehe... Bardzo fajny laptop, ja nie lubię nowych Windowsów. Jak dla mnie są do kitu.

    Pozdrawiam i zapraszam:
    trudnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam Smith <3
    Też uwielbiam kosmetyki od AXE :D
    Kalendarz to ja chyba kupuje od paru dobrych lat, i niestety nadal go nie mam...
    Ciekawy post :)

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam Smith jest booski. w tym roku także postanowiłam sie zorganizować i kupiłam kalendarz.

    Zapraszam do mnie
    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajni ulubieńcy :) Ja kalendarza używam już kilka lat i nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez niego :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super ulubieńcy:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kalendarz super sprawa, lubie czytać Twoje posty :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Sam Smith <3 Wgl miło trafić na blog chłopaka, który bloguje z pasją. Super sprawa!
    Miło by było jakbyś zaobserwował mój blog, ja już obserwuję :) Pozdrawiam!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kalendarz kupuję, kupuję i kupić nie mogę. Nie lubię slodkich perfum, mocne mogą być, ale słodkie niezbyt :/

    Pozdrawiam!
    http://ostatnie-dni.blogspot.com/
    http://subiektywniekrystix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super wpis, piękne zdjęcia, zapraszam też do mnie na www.lipsonheels.pl Dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, odwdzięczę sie za każdy komentarz czy polubienie strony na facebooku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że Twój blog jest "dość" oryginalny. :D Tego typu wpisy raczej rzadko pojawiają się na męskich blogach. W bardzo fajny sposób pokazujesz, że nie jest to tematyka zarezerwowana wyłącznie dla dziewczyn! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze to pierwszy raz spotkałam z męskimi ulubieńcami ;) ale podoba mi się twój blog więc obserwuję i zapraszam do mnie http://normalgirl999.blogspot.com/2016/01/jak-miec-duzo-obserwatorow-w-krotkim.html

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe zestawienie, muszę przyznać że sam smith ma fajne piosenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. klendarz jest bardzo ładny bo czarny i klasyczny, czyli taki, który lubię najbardziej, szczerze to spodziewałem się, że napiszesz coś więcej o polecanych rzeczach, jakieś plusy i minusy :) ale taka forma też nie jest zła :)

    MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślałem że lepiej będzie jak napisze krótko i na temat, bo większość czytelników woli krótsze teksty. Następnym razem napisze chęcia coś więcej. :)

      Usuń
  14. O tak kalendarz bardzo ułatwia życie ;)

    OdpowiedzUsuń