BLACK SWEATSHIRT / ADIDAS ZX FLUX

13:49



Cześć. W dzisiejszym poscie  pokaże Wam kolejną stylizacje.

Ostatnim razem kiedy byłem w Polsce udało mi się kupić kilka fajnych rzeczy. Międzyinnymi rozpinaną bluzę którą widzicie na zdjęciach. Lubie czarne stylizacje. Chociaż ostatnio również przekonałem się do jasnych jeansów. Wracajać do dzisiejszego outfitu. Bluzę kupiłem w House. Przekonały mnie do niej białe napisy które moim zdaniem są genialnie i świetnie wyglądaja. Do tego dopasowałem szarą koszulkę. Spodnie nieco starsze kupiłem w Zara a buty to Adidas ZX FLUX. Prosta i wygodna stylizacja. Czyli to co lubie. A Wam jak się podoba.





You Might Also Like

13 KOMENTARZY

  1. Stylizacja bardzo klasyczna, ale i wygodna, widać w Twoim stylu :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  2. Generalnie jestem fanem takich mało skomplikowanych stylizacji. Bluza jest jak najbardziej okej. Czarne fluxy też fajnie się prezentują. Jedyne co do mnie kompletnie nie trafia, to te popularne ostatnio, dziwne marszczenia na spodniach.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasycznie, czarno - czyli tak jak lubię. Stylizacja na 5! :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie pod styl motocyklowy :) Fajnie, fajnie!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasyczna czarna stylizacja :D
    Całkiem fajnie to wszystko wygląda
    Co powiesz na obs za obs ?- Zacznij a ja się zrewanżuję tym samym :D
    Zapraszam również na konkurs który organizuję
    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jak najbardziej spoko. Widać, że lubisz czarny! xD

    http://subiektywniekrystix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja, czarne flexy najlepsze ;)
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne spodnie, szkoda że mój partner nie może się przekonać do takich spodni :( poklikaj w banery :) pozostacsoba.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja, też uwielbiam czarny kolor ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się te buty, ale sama takich nie mam xd

    graybody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń