TOP 4 PERFUMES FOR MEN

19:08


Dzisiaj chciałem  zaprezentować  Wam kilka męskich zapachów, których osobiscie używam i które idelanie nadają się na prezent dla chłopaka.


1. Joop - Thrill. Cena 89,99 zl.  Jedne z moich ulubonych. Ten zapach jest najbardziej wyrazistym  pośród mojej małej kolekcji. Są bardzo słodkie i mocne. Idealne na jesień lub zime.


2.Adidas Pure Game. Cena 22,99 zl. Tych perfum uywam tylko w okresie letnim. Są one mocne ale świeże i mają  bardzo męski zapach. Idelanie łączą sie z lużnymi stylizacjami typu jesany i zwykły biały t- shirt.


3.Joop Homme. 125,00 zl. Mój faworyt ostatnch miesięcy. Również mocne i lekko słodkie. Idelne na zime. Są bardzo trwałe.


4. Playboy VIP.  Cena 44,99 zl. . Bardzo originalny zapach lekko słodki a zarazem świeży. Idealny zapach  na wiosne.



You Might Also Like

10 KOMENTARZY

  1. Mam VIP ale damski, zapach jest mega :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dlatego lubię czyta męskie blogi.. pzynajmniej wiem, co mogę kupić chłopakowi jako prezent...hahaha... ;) Ciekawie prowadzisz bloga, podoba mi się to ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych perfum kojarzę tylko te z Adidasa. Nie są złe. ;)

    Pozdrawiam!
    http://subiektywniekrystix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzę większość tych perfumów ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega blog!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. PlayBoy Vip jest świetny :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    invisible-hybrid.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam PlayBoy ale niebieski. Uwielbiam.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kojarzę tych zapachów,ale jak dla mnie Hugo Boss jest niezastąpiony :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Te z Adidasa pięknie pachną, kupowałam kiedyś byłemu :D

    OdpowiedzUsuń