MY FAVORITES IN MARCH

14:10



Koniec miesiąca oznacza nowy post z serii ulubieńców miesiąca. Zapraszam do czytania.


1. Perfumy Paco Rabanne. Więcej na ich temat możecie przeczytac kilka postów wstecz.



2. Adidas Superstar. Buty w których przechodziłem prawie cały marzec. Są świetne.


3.Ramki do zdjęć. Jakiś czas temu byłem w Ikei. Moim celem były ramki na zdjęcia. Ostatnio zainspirowałem się stylem umieszczania w takich ramkach cytatów. Bardzo mi się to podoba.


4. Peeling do twarzy z Neutrogena.


5.Wydarzenie miesiąca to mecz Polska  Finlandia który oglądałem na żywo ze stadionu we Wrocławiu. Świetne emocje, było mega!


6. Outfit miesiąca to Spontaneous. Bardzo spodobało mi się to połączenie.



7. Muzyka. W tym miesiącu mam dla Was kilka świetych singli które towarzszyły mi przez cały marzec.


8. Film miesiaca to Dead Pool. Polecam wszystkim ten film. Będąc w kinie niezle się uśmiałem.


You Might Also Like

7 KOMENTARZY

  1. Ciekawy post, uwielbiam te męskie perfumy, pachną cudownie, każdy chłopak mógłby tak pachnąć ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te buty widze juz wszedzie, zdarzyły mi sie znudzić :P Post mi się podoba!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne sa te buty! :D


    Ciekawe zastosowania kremu "Nivea" - http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł z ramkami i moje ulubione superstary :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi ulubieńcy! Fajne buty. Miałam wybrać się na Dead Poola, więc z pewnością go kiedyś obejrzę :D Pozdrawiam.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń