ZARA JEANS / ADIDAS SUPERSTAR / BLACK SWEATSHIRT

19:39



Witajcie. Niestety tydzień temu nie udało mi sie napisać posta. To przez napięty grafik, który towarzyszy mi już od tygodnia. Mam mnóstwo nauki i dotego trzy razy w tygodniu prace.

Dzisiejsza stylizacja składa się z nowych spodni z ZARA i czarnej oversiz'owej bluzy. Co do bluzy bardzo przypada mi do gustu. Podobają mi sie jej małe detale którymi są błyszczące paski na górnej części. Koszula w kratkę lekko przełamała ten streetowy look i nadała odrobine elegancji. Natomiast buty, które są moimi ulubieńcami nadały kontrastu.





You Might Also Like

9 KOMENTARZY

  1. Outfit w skali 1-10 na 11 :D świetne ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula swietna :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie, ja również mam mnóstwo nauki, także rozumiem to ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja :D Mam podobną koszulę :D

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że są jeszcze chłopacy, którzy potrafią się dobrze ubrać haha ;3
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Super outfit, świetne adidasy :D

    OdpowiedzUsuń