GREEN PARKA

19:07



W końcu przyszła wiosna! Bardzo lubię zime ale muszę przyznać że tęskniłem za ciepłem i długimi dniami. Dzisiaj mam dla Was nowy outfit w którym chcę pokazać Wam przede wszystkim zieloną parke którą kupiłem bedąc w Polsce w Housie. Kurtka jest typowo wiosenna w oliwkowo- zielonym kolorze. Jest idealna jeżeli chodzi o materiał. Lubię ją nosić. Pod nią założyłem również nową bluze. Ostatnio przechodzę z czarnego koloru na bardziej jasniejsze.




PARKA/ HOUSE | BUTY/ ADIDAS SUPERSTAR | JEANSY /ZARA | BLUZA /HOUSE

You Might Also Like

11 KOMENTARZY

  1. Świetny outfit, ale wyjdź czasem poza balkon, co? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczka super i albo co chwile czyscisz te buty albo zakładasz tylko do zdj bo nadal wyglądają na prosto ze sklepu :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 😊. Do tej pory czyściłem je tylko raz.

      Usuń
  3. Lubię takie kurtki u facetów, chociaż nie koniecznie w takim akurat kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie i męsko :)
    Uwielbiam te buty, one potrafią wiele zmienić w stylizacji :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz świetnie ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna fajna stylizacja, ale jakbyś zmienił tło to byłoby fajnie :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma nic lepszego niż kurtka parka, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja w całości mi się podoba. Iście wiosenna. Aczkolwiek od tych wszędobylskich superstarów, to już pawia można puścić :P

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja, wiosenna a przez zieloną parkę nie jest taka nudna.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    NOWY POST! anjaa-blog.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń