MY FAVORITE SERIES I ULUBIONE SERIALE

17:29



Chcialem żebyście trochę odpoczeli od postów ze stylizacjami dlatego dzisiaj przygotowałem dla Was coś nowego. Każdy z nas albo przynajmniej większość ogląda seriale. Każdy potrzebuje się zrelaksować po ciężkim dniu lub tygodniu pracy albo szkoły. Jestem miłośnikiem seriali a zwłaszcza typu "Mystery". Gdy  tylko mam wolną chwile to włączam laptopa i biorę się za oglądanie. Dlatego dzisiaj przedstawie Wam moją siódemke seriali które oglądam lub oglądałem.



1. The Walking Dead. Na pewno każdy z Was o nim słyszał. Mój faworyt wśród seriali.

2. Fear The Walking Dead. Serial nawiązuje do TWD.

3, Teen Wolf. Jeden z moich ulubionych. Bardzo wciągający.


4. Secret Circle. Niestety ten serial ma tylko jeden sezon i nie będzie dalszych odcinków. Podobno słabo sie przyjął, natomiast mi bardzo przypadł do gustu.

5.Lucyfer. Nowy serial. Wyszło dopiero dziesięć odcinków ale jest godny polecenia.

6.Pamiętniki Wampirów. Zawsze myślałem że to serial typowo dla dziewczyn, Myliłem się bo jego fabuła bardzo się rozwinęła.

7. Gra o tron. Moim zdaniem jest bardzo ciężki do zrozumienia na razie oglądnałem tylko dwa sezony.

You Might Also Like

14 KOMENTARZY

  1. Ja nie ogladam seriali ale mój chłopak jest zafascynowany tym " gra o tron" ;)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się wręciłam w The100, polecam ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wymienionych seriali oglądałam tylko Teen Wolf ^^ Ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Awkward. Ja jestem fanatykiem !

    nowy blog autor ten sam : zazul.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tych wymienionych to oglądałam tylko Gra o tron. Moje ulubione to chyba Mentalista i Sposób na morderstwo, polecam :D
    viveere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam z tej listy tylko pamietniki wampirow, ale dawno dawno temu :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam z tej listy tylko pamietniki wampirow, ale dawno dawno temu :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Gra o tron ma 6 sezonów a ja nie miałam czasu nawet zacząć oglądać, a Lucyfer polecał mi kolega i chyba zacznę oglądać :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O większości z nich słyszałam. Kawałkami oglądałam też "Pamiętniki", ale od środka której tam serii, więc w końcu zrezygnowałam, bo jaki sens oglądać serial od środka? Teraz nie oglądam żadnego serialu, bo nie mam na to czasu, ale polecają mi wszyscy szczególnie "Teen Wolf".

    OdpowiedzUsuń
  11. O każdym z nich słyszałam, jednak tylko oglądnęłam (i w ciągu dalszym oglądam) Pamiętniki! Polecam Ci również American Horror Story, Supernatural oraz Prison Break! Osobiście chcę zacząć tego Lucyfera, ponieważ wiele o nim dobrego słychać, a także The Originals!
    Pozdrawiam, życzę sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji!
    Mój blog☼

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie jak ktoś ma coś więcej do powiedzenia/pokazania niż tylko stylizacje więc miła odmiana;)


    Pozdrawiam Maja z bloga Bajki Majki

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałam TWD do 4 sezonu, potem stało się nudne jak chodzili w kółko, trafiali do tych samych miejsc.. Nie było nic postępowego w tym serialu.
    Secret Circle natomiast też mi przypadło do gustu i żałuję, że nie kontynuowali serii :(

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przyznać,że Pamiętniki wampirów jak dla mnie są serialem typowym dla dziewczyn,ale jak narazie jestem na 2 sezonie i 10 odcinku,więc w 100% nie mogę tego stwierdzić :) Jeśli lubisz Pamiętniki wampirów to z pewnością spodoba Ci się The orginals. To jest i losach pierwszych wampirów i podobno jest tam dużo drastycznych scen.

    Pozdrawiam☺

    Kreatywnatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń