BLEU DE CHANEL

17:06



CHANEL. Marka chyba wszystkim dobrze znana. Już od dawna interesowałem się ich perfumami. Jak wiadomo produkty Chanel mają swoją wartość. Chociaż tak na prawdę wydaję mi się że płacimy więcej za samą marke a nie za jakość. Wracajac do zapachu. Kilka razy przymierzałem się do zakupu perfum od Chanel. Każdy który ma w planach kupić ich zapach powinien wiedzieć, że posiadaj specificzną nutę. Niektórzy mówią że Chanel śmierdzi. To już zależy od nas, co lubimy. Ja wybrałem zapach Bleu  De Chanel, bardzo mocny i wzrazisty. Idealny na wieczorne wyjścia. Kupiłem 50 ml, za które zapłaciłem 70 €. Dla jednego jest to dużo , dla drugiego w sam raz. Przez to że pracuje mogę sobie pozwolić na takie rzeczy. Znacie ten zapach?





You Might Also Like

5 KOMENTARZY

  1. OOO lubie zapachy chanel, choc męskich nie znam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach musi być genialny, czasem warto zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam, super zapach ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ten zapach, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń