STREET LOOK

15:52



Ostatnio na moim blogu pojawiła się jedna wielka niesystematyczmość. Przez osatnie dni bardzo dużo się działo i nie miałem czasu żeby napisać posta, chociaż zdjęcia do niego powstały już wcześniej. Został niecały tydzień do wakacji, ja moje zaczynam jak zawsze nieco póżniej. Mam nadzieje że uda mi się przez ten czas nadrobić zaległośći i stworzyć nowe stylizacje z innym tłem.

Wracając do outfitu. Bardzo podobają mi się wystające koszulki z pod  bluz. Lubię ten streetowy styl. Dlatego załozyłem szarą bluze  którą kupiłem jakiś czas temu w Housie i do tego czarne spodnie które kupiłem w Zara. Outfit jest wygodny i jednym z moich ulubionych.





You Might Also Like

11 KOMENTARZY

  1. Wszystko okej, ale ja nie lubie własnie jak chłopakom wystaje koszulka z pod bluzy, dla mnie to tak jakby ubierał się na szybko i zapomniał jej schowac :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem na nie. Koszula to tylko w portkach!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się podoba ponieważ ubiór jest tradycyjny a koszula wyciągnięta na zewnątrz to dość oryginalny widok. :)
    Na jakim programie przerabiasz zdjęcia ? Chodzi o te prostokąty biało szare na zdjęciach, w każdym programie szukam takiej opcji jednak nie mogę znaleźć. Liczę na odpowiedź.
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)) http://lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja całkiem fajnie się prezentuje, aczkolwiek bez tej białej koszuli byłoby zdecydowanie lepiej. Bluza jest naprawdę świetna. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza jest świetna, uwielbiam szarość w każdym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, te wyciągnięte t-shirty spod bluzy wyglądają ciekawie i też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi również się podoba jak koszulka wystaje, ale pod warunkiem że jest fajna i schludna stylizacja :) w twoim wydaniu super!

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń