LEATHER JACKET

19:39

Od wcześniejszego postu minęły już trzy tygodnie. Przyznaje że zaniedbałem sprawy blogowe ale ostatnie dwa tygodnie byly bardzo pracowite dlatego też nie miałem czasu tutaj zajrzeć. Jakiś czas temu byłem w HM gdzie kupiłem sobie kilka fajnych rzeczy a jedną z nich pokaże Wam właśnie teraz. Czarna skórzana kurtka. Na tą kurtke czekałem dość długo aż w końcu znalazłem idealną. Widziałem ją już kilka razy u innych blogerów. Można zrobić kilka ciekawych stylizacji z  tą kurtką. Bardzo mi się spodobała i stwierdziłem że też taką muszę mieć. Co również mi sie podoba w tej kurtce to srebrne detale które fajnie się komponują z czernią.




You Might Also Like

11 KOMENTARZY

  1. Kurtka świetna, lecz chyba na lato, przy obecnych temperaturach, troszeczkę mało praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega jest!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka jest naprawdę świetna ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Skórzane kurtki są najlepsze! Mam nawet kilka fasonów.
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna kurteczka :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Michał. Jako, że nic nowego jeszcze nie dodałeś, to zostawiam ślad ponownie tutaj. Nominowałem Cię do Liebster Blog Award. Nie wiem czy kojarzysz o co chodzi. Ja też niekoniecznie wiedziałem. Generalnie jest to nominacja (w postaci nagrody), którą przyznaje się blogom godnym polecenia. Wybrałem Ciebie :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Skórzane kurtki to moje małe umiłowanie, jeśli chodzi o męską garderobę ;)

    OdpowiedzUsuń