TOMMY HILFIGER AND RED SHORTS

11:23

W końcu tez mogę napisać ze nam wakacje. Dwa tygodnie spędzę w Polsce. Lubie tutaj przyjeżdzać, bardzo dobrze spędza mi się tutaj czas a przede wszystkim mogę odpocząć i rożnych spraw i przede wszystkim pracy oraz szkoły. Wczoraj wieczorem wybrałem sie nad zalew aby zrobić kilka zdjec outfitu. Moj outfit jest banalnie prosty. Mamy lato , więc nie chciałem kombinować i postawiłem na minimalizm. Biały T- Shirt Tommiego Hilfigera, czerwone shorty z H&M i Adidas Superstar. Z tych rzeczy powstała letnia stylizacja która jest wygodna i w sam raz na ciepłe dni.


                                   

                                     

                             




You Might Also Like

8 KOMENTARZY

  1. Wreszcie zdj w plenerze! Super :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Latem nie należy przesadzać, więc myślę, że stylizacja trafiona :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasuje do ciebie ta stylizacja i wyglądasz w niej super.
    Odwdzieczam sie za kazda obserwacje.
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki minimalizm zawsze fajnie się prezentuje ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. od zawsze mnie korci Hilfiger, ale jakoś nigdy nie mam jak i kiedy zajrzec do sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super! fajnie że zmieniłeś scenerie do zdjęć :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy blog, miło że i także mężczyzni interesują sie modą :)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy blog, miło że i także mężczyzni interesują sie modą :)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń