JULY FAVORITES

18:12


Po dłuższym czasie postanowiłem napisac notke o moich ulubieńcach lipca. Ostatni post ulubieńców jest z marca, więc nadzedł chyba najwyższy czas na to aby odświeżyć tą serie.


1. Bleu de Chanel. Przez cały lipiec używałem tylko tych perfum.Są bardzo wydajne. Zdecydowanie moje ulubione.


2. Kawa ze Starbucksa i Red Berry Hibiscus. Polecam, zwłaszcza Hibiscusa.


3. Buty Adidas ZX FLUX. Mam je już kilka miesięcy ale dopiero teraz zacząłem je nosić coraz częsciej. Są wzgodne i zrobione z fajnego lekkiego materiału.


4. Film. Na początku lipca byłem w kinie na filmie Central Inteligence. Polecam wszytkim którzy lubią komedie.


5.Serial. Pewnie już wiece że uwielbiam oglądać seriale. Ostatnio pojawił się nawet post o moich ulubionych serialach. Obecnie oglądam Lost. Pewnie o nim słyszeliście bo jest to nieco starszy serial ale również bardzo dobry i ciekawy. Może ktoś z Was oglądał


6. Muzyka. Jak zawsze przygotowałem dla was liste z kilkoma tytułami piosenek, których słucham.




8. Bransoletka Bruno Banani. Pasuje do prawie kazdego outfitu. Fajnie sie prezentuje.

You Might Also Like

8 KOMENTARZY

  1. Nie słucham polskich wykonawców :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawy nie pijam, więc Starbucks odpada niestety. Zapach Chanel jest chyba dość ciężki, prawda? Jeżeli chodzi o "Zagubionych", to kiedyś oglądałem i chętnie bym sobie go odświeżył. A z piosenek uwielbiam Kill Em With Kindness.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na "Kill Em With Kindness" wpadałam przypadkiem, gdy przerzucało mnie autoodtwarzanie, aż w końcu ta piosenka naprawdę mi się wkręciła!

    A dzięki temu wpisowi odkryłam kim jest Monika Lewczuk. W ostatnim czasie wciąż przewijało się to nazwisko, wreszcie udało mi się odkryć kim jest ta artystka! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta bransoletka oraz buty :)
    Kawa ze starbucksa- ideał!
    Uwielbiam ta piosenkę Seleny oraz Ariany - Into you :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetni ulubieńcy :) zaciekawiły mnie te perfumy!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetni ulubieńcy!

    Zapraszam na nowy wpis! Daj znać w komentarzu jak Ci się podoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  7. Świetni ulubieńcy! Mój facet używa tych perfum i mogę potwierdzić, są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetni ulubieńcy, mega mi się podobają FLUXY ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń