SUMMER EVENING

18:17

Lubię letnie wieczory. Zachody słońca i zapach skoszonej trway. Takie uroki towarzyszyły mi przez ostatnie dwa tygodnie gdyż postanowiłem pojechać do Polski aby trochę odpocząć od codziennego stresu i również w takiej scenerii powstały zdjęcia do tej notki.. Dzisiaj chciałbym Wam pokazać stylizacje która sklada sie z rzeczy które kupiłem w Polsce. Cienka bluzka która kupiłem w Housie bardzo przypadła mi do gustu, jest idealna na lentnie wieczory. Natomiast spodnie  kupiłem w CROPP'ie. Są one luzne i wygodne. Coś jak dresy.




You Might Also Like

6 KOMENTARZY

  1. W plenerze Twoje zdj prezentują się o wiele wiele lepiej :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie widzieć blogującego chłopaka w swoim wieku! :) Niezły zestaw.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny look. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kurde fajne buty ;D tez chce takie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, zdecydowanie ciekawiej oglądać Ciebie w innej scenerii :) Fajna bluza. Taka lekka :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super butki! :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń