BACK TO SCHOOL OUTFIT

21:37


Przegladając ostatnio różne  strony sklepów spodobały mi się oliwkowe kurtki ze zlotymi detalami. Będąc w HM trafiłem na kurtkę która od razu mi się spodobała. Moją uwage przykuły zweone rękawy które od razu wrzucają się w oczy. Pierwszy dzień szkoły w Niemczech wydląda nieco inaczej niż w Polsce. Ubieramy się tak jak chcemy i od razu zaczynamy normalne lekcje. W tym poście chciałbym Wam pokazać mój outfit w którym poszedlem do szkoły ale  który również nadaje sie na imprezy. Pod kurtkę założyłem dłuższy T-shirt który jest z kolekcji HM LOVES Coachella 2016 do tego czarne spodnie i czarne Adidas ZX FLUX. Nie chciałem za bardzo kombinować z kolorystyką dlatego postawiłem na czerń, która pasuje do niemal wszytskiego.









You Might Also Like

8 KOMENTARZY

  1. Ekstra bomberka :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bomberki cały czas na topie, świetnie wyglądają w każdym wydaniu :)
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bądź co bądź, ale ta kurtka ewidentnie lepiej będzie leżeć na dziewczynie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. suyper stylizacja! strasznie podoba mi się bomberka, uwielbiam te kurtki :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam fluxy!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc rzadko widuje chłopaków w takich stylizacjach. W ogóle interesujących się modą, czy choćby zwracających na nią uwagę. W fajny sposób dzielisz się swoją pasją. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny Look:)
    Obserwuje, liczę na to samo ;)

    MrKulfon.Blogspot.com

    OdpowiedzUsuń