PRAGA

22:43


Na wstępie chcialbym wyjaśnić moją nieobecnośc na blogu. To dlatego że ostatnio mam dużo spraw na głowie które są na pierwszym miejscu i dlatego musiałem zrobić przerwę w systematycznym blogowaniu.
Od poniedziału do piątku byłem na wycieczce w Pradze. Przyznam że miałem mieszane uczucia dotyczące tego miasta. Nie wydawało mi się w nim nic szczególnego. Po pięciu dniach w czeskiej stolicy jestem pełen pozytywnych wrażeń. Bardzo polubiłem to miasto. Cudowan architektura, piękne uliczki po prostu było świetnie! Praga spodobała mi się na tyle że na pewno chcę do niej wrócic. Polecam Wam wszystkim to miasto. Jakośc zdjęć jest lepsza i gorsza poniważ robiłem zdjęcia lustrzanką i telefonem.










You Might Also Like

6 KOMENTARZY

  1. Słyszałem dużo dobrego o Pradze, ale niestety nigdy nie miałem okazji zobaczyć jej na żywo, przespacerować się jej uliczkami. Mam nadzieję, że kiedyś zawitam w stolicy Czech.

    http://subiektywniekrystix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow te bańki są genialne! świetnie to wyszło :)
    w ogóle Praga jest cudowna :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 ostatnie zdjęcia fenomenalne! My również lubimy wracać do Pragi :)

    Bardzo fajny blog, obserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam wiele dobrego o tym miejscu, ale sama jeszcze nie byłam.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam zimą, ale w słońcu wygląda dużo piękniej. Aż chce się wrócic:)
    Pozdrowienia
    Clara || Interiors Design di Clara

    OdpowiedzUsuń