STARBUCKS DIY

13:00


Cześć. W końcu mamy jesień. Nie wiem jak wy ale ja już miałem dość tych upałów a poza tym lubię ubierać się w bluzy i ciepłe rzeczy. Dzisiaj mam dla Was DIY w którym pokażę Wam jak możecie zrobic w bardzo łątwy sposób Chai Tea Latte które można znaleść w Starbucksie. Jest to jesienny napój dlatego pije sie go na gorąco. Jest pyszny a co najważniejsze mona go zrobić w przeiągu pięciu minut no i zaoszczędzicie pięniądze bo dobrze wiemy że Starbucks nie należy do najtańszych kawairni.


Mleko należy zagotować a nastepnie dodac 4/5 łyżek czaju herbacianego oraz wymieszać i gotowe!


You Might Also Like

8 KOMENTARZY

  1. ..oo na jesienne, leniwe i ciężkie dni czy wieczory - idealny wybór ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie jestem typem eksperymentatora... Ale mimo wszystko pomysł fajny :D

    http://subiektywniekrystix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze, to nie przemawia do mnie ten przepis :D Wolę klasyki, czyli zwykła kawę lub herbatę.

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za jesienią, więc wcale nie cieszę się, że lato już sie skończyło. Co do tej kawy - nie przepadam za nią

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam nic przeciwko niskiej temperaturze, chociaż wolałabym, aby było ciepło... Ale fakt, że tak szybko jest ciemno jest dla mnie zdecydowanie najgorszy. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez bardzo lubię jesień, a Chai uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń