ULUBIEŃCY PAZDZIERNIKA

16:50


Nie było mnie tutaj miesiąc. Jescze chyba nigdy tak długo nie dodawałem postów na bloga. Niestety ostatnie tygodnie były bardzo napięte dlatego też nic nowego nie pojawiło sie na blogu. Dzisiaj wracam do Was z nowym postem w którym pokarzę Wam moich ulubienćow.



1. Perfumy Joop / Hoome. Używam ich juz od kilku lat na okres jesienno / zimowy. Są mocne i wyraziste. Polecam wszystkim którzy lubią mocne zapachy. Są wydajne a ich zapach utrzymuje się długo.


2. Timberlandy. Nie są to prawdziwe Timberlandy ale ich jakość jest równie dobra. Noszę je już drugi sezon i nic mi sie z nimi nie dzieje. Ich stan jest idealny no i są odpowiednie na pózną jesień i zimę.


3. Bluza Jordan. Kupiłem ją niedawno, był to spontaniczny zakup gdyż chciałem coś ciepłego na jesień. Jest z bardzo dobrego materiału. Jakość tej bluzy jest idealna.



4. Serial Stranger Things. Nie był bym sobą gdybym nie napisał tuaj o jakimś Filmie lub serialu. Pewnie wiecie że jestem uzależniony od seriali i oglądam ich całkiem sporo. Przez ostatnie dwa tzgodnie oglądałem nowy serial Stranger Things o którym ostatnio jest głośno. Koniecznie musicie go oberjrzyć, jest genialny. Z niecierpliwocią czekam na drugi sezon.


6. Na koniec mam dla Was jak zawsze kilka ulubionych piosenek z poprzedniego miesiąca.



You Might Also Like

2 KOMENTARZY

  1. Traperki są fajne :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się tego typu buty xD Sam mam takie :^)

    http://subiektywniekrystix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń