LEATHER JACKER | NEW ERA BASEBALL CAP

18:45

Każdy z Was już chyba wie że od jakiegoś czasu czapki z zaokrąglonym daszkiem powróciły. Mi już od dluższego czasu podobały  się one oraz współgrajace z nimi stylizacje. To fajna opcja za równo dla chłopaków jak i dziewczyn, gdy nie musimy ogarniać naszych włosow tylko po prostu założyć na głowę czapke która przy okazji jest hitem ostatnich miesięcy. Ja nigdy nie nosiłem czapek, nawet zimowych ale w końcu sie przekonałem. Stylizacja którą dzisiaj widzicie składa sie z czarnej skórzanej kurtki którą kupilem jakis czas temu w H&M oraz koszuli która rówznież jest z H&M. Jasne Jeansy kupiłem w Zara a buty to Adidas ZX Flux. Natomiast czapka jest z od New Era.







You Might Also Like

7 KOMENTARZY

  1. Bardzo fajnie i luźno wygladasz :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nigdy nie nosiłam czapek na zimę, a przekonałam się poprzedniego roku i moja skóra głowy mi za to podziękowała.
    I czapkę z daszkiem również kupiłam w te wakacje i nie wiem czy do końca mi pasuje, chociaż jest taka słodka pudrowo-różowa.
    Masz bardzo ciekawy blog zatem obserwuje i zapraszam do mnie:
    diamentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapka bardzo pasuje do calej stylizacji!
    Ja akurat nie przepadam za takimi czapkami ale tylko i wylacznie u mnie wydaje mi sie ze zdecydowanie nie pasuja do mnie! :)

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja, uwielbiam ramoneski! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kurtka! Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz! :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń