SWEATER WEATHER

12:42

Dawno mnie tutaj nie było. Chciałbym napisać że w tym roku będę aktywniejszy na blogu natomiast nie mogę Wam  tego obiecać bo w tak sie składa że w tym roku piszę maturę. Dobrze wiemy że łączy się z tym dużo nauki, dlatego nie chcę nic obiecywać. Postaram sie tutaj pisać jak najwiecej  mi się uda.

Wczoraj wróciłem z Polski, byłem tam niecałe dwa tyg. Czas zleciał niestety bardzo szybko. Święta spędziłem z moją rodziną, spotkałem sie z moimi najbliższymi przyjaciółmi których nie widziałem pięć miesięcy. Nowy Rok przywitałem w gronie fajnych ludzi na domówce. Podczas pobytu w Polsce udało mi się również sfotografować Outfit który chcę Wam pokazać. Zdjęcia były robione nad zalewem, który akuart zamarzł i dało to fajną scenerię do zdjeć. Zobaczcie sami.






You Might Also Like

6 KOMENTARZY

  1. Sweter super i fajne miejsce na zdjęcia :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/bielizna-od-banggoodcom-taknie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. super look :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny look!
    Ja też w tym roku piszę maturę, także znam Twój ból :D

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tego typu swetry, świetny look, zwłaszcza na tle tej scenerii :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny Blog :)
    Cudowne Zdjęcia <33
    Może wspólna obserwacja :)?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń